Запис на телефонни разговори
(right click to save)
Ако поддържате кол център, отдел за обслужване на клиенти или за Вашата компания провежданите разговори са от изключителна важност за поддържане на високо качество при обслужване на клиентите имате нужда от нашето решение за запис на телефонни разговори и постоянен мониторинг на заетите телефонни постове.Ние предлагаме професионално решение за запис за 4, 8, 12 и т.н. аналогови телефонни линии. Системата дава възможност за едновременно записване на телефонни линии. Автоматично разпознава провеждането на разговор и позволява прослушване на архиви и в реално време. Използваното устройство FWQC GDTPREC4 е проектирано, разработено и произведено от Global Data Ltd. То има компактен дизайн и дава възможност за използване на различни база данни - MSSQL, MySQL и др. Технологията е изцяло TCP/IP базирана. Софтуерът, който управлява системата е разработен от Global Data Ltd. Той е базиран клиент-сървър, не изисква високи технически параметри на работните станции, от които се използва приложния софтуер.
Page: 1